Lasă un comentariu

pagini de jurnal (4)

Astazi…sunt obosita, tare obosita. Sper sa dorm la noapte neintoarsa! Ieri am avut cea mai grea tura de seara la munca, cu probleme de sisteme de computere, a trebuit sa facem mult manual si probele curgeau, curgeau, telefonul suna si suna, nu ne mai vedeam capul sa tinem in ordine toate analizele, sa le trimitem cui trebuie prin fax, a fost cumplit. Toate bune si frumoase daca stresul de acolo nu s-ar fi prelungit si peste noapte, n-am putut sa dorm. In plus, Ovi a fost chemat la ora 22 la spital, fiind de garda la telefon, a venit acasa la ora 3.30, cand se lumina deja de ziua. Eu dormisem iepureste, l-am auzit cand a venit si parca nu am mai dormit deloc pana a sunat ceasul. Iar surpriza zilei: primele 4 ore am fost mutata pe recoltare de sange, am tras aer adanc in piept si am iesit sa dau nas in nas cu pacientii. Care azi au fost tare draguti, mi-am mai dezlegat si eu limba…majoritatea au vrut (mai ales femeile) sa le pun cate un plasture micut peste intepatura, pentru erau la unison cu maneca scurta si voiau sa fie cochete. Femei la 80-85 de ani. 🙂

Afara e canicula. Caldura mare moncher, sunt 27 de grade la umbra. Cum e rar asa ceva, profitam sa stam in tricou si pantaloni scurti, am luat azi sandalele si cum vremea va tine asa cateva zile, vreau plaja sambata, in singura mea zi libera din saptamana asta.

In gradina buruienile isi fac de cap. 🙂

In casa e cald, foarte cald. In zilele astea regret ca nu avem aer conditionat si apoi ma razgandesc si imi spun ca merit si eu sa ma coc cateva zile pe an :).

In bucatarie nu e nimeni. Nici macar eu nu am dat pe acolo azi.

Ce mai mesteresc…vechile chestii…fac fotografii, le pun pe FB, primesc like-uri :).

Sunt imbracata…aaaaa, am trecut la tricou si pantaloni scurti! Lux de vara.

Ma gandesc ce sa fac de mancare maine. Ceva retete bune aveti?

Astept zilele de plaja, de baie in mare, zilele de concediu, zilele libere. Strict acum, astept sa dea Diana startul la plecat, vrea sa o duc pana la scoala unde si-a lasat bicicleta azi, sa o ia de acolo, sa mearga apoi in parcul de langa mare sa se intalneasca cu colegele, sa joace kubb, sa se distreze.

Sunt recunoscatoare ca ma simt bine in pielea mea, chiar daca e cam transpirata pe moment :).

Muzica ce o ascult acum e asta:

Citatul saptamanii: „Nu e nimic mai interesant decât să te întorci într-un loc care a rămas neschimbat ca să îti dai seama cât de mult te-ai schimbat tu.”

Fotografia saptamanii: autoportret

10341556_10152382460627910_511368236160677647_n

Planuri pe saptamana viitoare: sa treaca repede! 3 zile libere si 4 lucratoare, un weekend la munca, cumva e echilibru…

Zile faine!!!

Lasă un răspuns

