4 comentarii

pagini de jurnal (5)

Astazi…e zi libera, mi-am luat si eu. Stiti ca la noi nu e zi libera, niciuna din calendar? Fiind permanenta la laborator, cineva trebuie sa lucreze. Cine nu lucreaza in zilele rosii, are minus in luna si oricum trebuie sa lucreze atunci sambata, duminica…la noi nu exista sarbatori. Asa ca…sunt libera azi si maine, dar lucrez sambata si duminica. Inca lenevesc in fata computerului, ma joc cu fotografii mai vechi, ca timp sa fac poze n-am mai avut…

Afara e frig. S-a racit brusc de la 21 de grade luni seara, la 12. Eram afara in curte, strangeam hainele intinse la uscat. Am vazut un nor mare, colorat in roz de la soare dar deschiderea la noi nu e asa de mare si nu am inteles ce era…am simtit insa brusc un vant rece, brrrr…termometrul arata 12 grade in cateva secunde. Am aflat apoi cand am vazut pe computer fotografii ale celor care au fost pe faza…cum a trecut norul cu frontul atmosferic.

In gradina se misca incet dar sigur totul. Au inmugurit irisii, capsunii au inflorit, trandafirii au boboci, lacrimioarele si liliacul sunt in plina floare. E frumos, daca as si putea sta pe terasa, ar fi si mai frumos!

In casa e bine, abia astept sa intru in casa cand vin de afara acum, ne ingheata iar fata si mainile de la vant.

In bucatarie se prajeste o friptura in cuptor, mirosul razbate in toata casa. Si simt brusc ca mi-e foame…

Ce mai mesteresc…exact ca saptamana trecuta…vechile chestii…fac fotografii, le pun pe FB, primesc like-uri🙂. In plus, ieri m-am echipat cu pantofi de alergare, maieu si o bluza, pantaloni am…vreau sa ma apuc de mers pe jos si daca pot sa si alerg…sa fac miscare mai multa. Doar sa isi re-revina vremea.

Sunt imbracata…pantaloni de trening si o bluza, haine de racoare din nou…

Ma gandesc pe unde sa ies cu fetele la o plimbare. Vrem sa mergem cu masina si sa ne plimbam apoi…cercetam inca.

Astept saptamana viitoare. De luni incep doi sommarvikarie (adica doua persoane care vor lucra peste vara la noi, cand pleaca lumea in concediu) si una e o fosta colega de facultate. Sunt curioasa ce mai face, ea n-a reusit sa isi sustina anul trecut lucrarea de diploma si sper ca a facut-o anul asta.

Sunt recunoscatoare ca ma simt bine la munca, ca incep sa ma simt bine si pe waran, ca totul e ok, chiar daca mai apar unele divergente. E un colectiv fain, imi place ca fac parte din el.

Muzica ce o ascult acum e asta. Ma pregatesc de concert!🙂

Citatul saptamanii: „Întâi trebuie să cunoști bine întunericul ca să poți aprecia lumina.”

Fotografia saptamanii:

IMG_2007 (2)

Planuri pe saptamana viitoare: nimic special, munca si iar munca…si mai vedem ce putem pe langa…

Zile faine!!!

4 comments on “pagini de jurnal (5)

  1. Tare simpatice paginile tale de jurnal. Keep up the good work !

  2. sper sa te bucuri de zilele tale libere!

Lasă un răspuns

