6 comentarii

adio Cookie…

Speram ca ti-a fost bine cu noi, noi te-am iubit mult. Nu credeam ca pot plange asa dupa un soricel…
Vei fi mereu cu noi…in amintirile noastre…

DSC_0179

6 comments on “adio Cookie…

  1. Imi pare rau.Nu l-am cunoscut,nici nu stiam de el,dar vad c-a fost un dragut.Uite de aia nu vreau eu animale,si n-o sa avem vreodata.Nici macar pentru ca-si doresc copiii,ca toti copiii.N-am nevoie de tristeti inutile,sa zic asa (ca am avut in copilarie si studentie-pui de pisici,de caini gasiti pe strada de mila si tot asa am plans dupa ele de n-am mai putut).

    • Am scris pe blog cand am luat-o si cred ca am mai scris si ca Silvia isi dorea de 4 ani unul.

      Iti inteleg rationamentul, dar vezi tu…cand ai un copil care e topit dupa animale, indiferent ce animal, cand se roaga necontenit 4 ani de tine, cand de fiecare Craciun si zi de nastere isi doreste numai un hamster si la 9 ani jumate vine cu argumente peste argumente, chiar de piatra sa fii si accepti oana la urma. Stiam cu totii ca are viata scurta, dar te doare oricum…

  2. Si eu tot cam asa zic, ca produc multa durere copiilor… Pacat, ca sint multe animale dragute. Testoasele cred ca sint solutia🙂
    Mi-a povestit odata un coleg de facutate cum a umblat o saptamina dupa ciinele lui care (zice el) ca please pentru ca era foarte batrin.

    • Țestoasă avem, de 12 ani, am adus-o cu noi din Ro. Dar nu e deloc acelasi lucru. A noastră e agresiva, musca, nu e ca un animal de casa comparând cu un hamster…

  3. si fetita mea cere animal (caiine, apoi pisica, iepure, porcusor de guineea, hamster etc). Asta e unul din motivele pt care nu vreau sa iau (al 2lea ca tot eu tre sa curat si hranesc). Am avut in vizita cateva zile 2 porcoshoni de Guineea, asa ca discutiile s-au intetit…

    Nu stiam insa ca traiesc asa putin hamsterii …

    • Silvia a cerut hamster de la 5 ani…a primit la 10😉. Cand stiam ca poate avea singura grija de el si asa a fost.

      Cookie a fost hamster pitic. Sunt multe feluri de hamsteri, altii traiesc 3-4 ani. Porcusorii de Guineea parca si mai mult. Cu cat sunt mai mici, cu atat traiesc mai putin…

Lasă un răspuns

