3 comentarii

pagini de jurnal 6

Astazi…lucrez de dupamasa. Tot azi termina liceele, e balamuc mare prin oras, stiti, din ala cu muzica, camioane, tot tacamul. Daca nu stiti, cititi aici. La anul voi fi si eu printre parintii de absolventi…ce emotii!!!

Afara…e placut desi e innorat. Sunt 20 de grade, stau cu usa de la terasa deschisa. Imi place aerul proaspat ce vine de afara.

In gradina cresc buruienile. Nu cred ca mai apuc azi sa le scot, am de pus in pamant doua flori si un capsune, incerc ca macar pe ele sa le aranjez. Maine sunt libera si am timp sa ies in curte sa ingrijesc florile.

In casa e placut, e aer curat de afara, e liniste, se aude numai ticaitul ceasului de pe hol.

In bucatarie nu e nimeni, sunt singura acasa.

Ce mai mesteresc…am inceput sa alerg, de saptamana trecuta. Tot a doua zi, ca 5 km, uneori si mai mult. Nu pot alerga tot timpul de fapt, alternez alergatul cu mersul rapid. Mi-am cumparat saptamana trecuta o pereche de incaltari de alergat, o bluza si una de trening, pantaloni primisem de Craciun de la Diana. Mi-am instalat Endomondo pe telefon, imi place ca ma anunta la fiecare km cat am facut in timp. Si ascult muzica tot drumul. Pe portiunea din padure imi scot castile, sa ascult muzica padurii, pasarile…ciripesc vesele.

Sunt imbracata…ca de obicei.

Ma gandesc cat de repede am pierdut-o pe Cookie. Chiar daca a fost aproape un an cu noi, a trecut atat de repede…si desi am trait clipele ei la maxim, tot scurte au fost…

Astept ziua de maine mai intai. E Ziua Nationala a Suediei, vom merge in parcul Almedalen pentru o ceremonie speciala in cinstea noilor cetateni suedezi din ultimul an. Suntem si noi printre ei, am primit acasa invitatie de participare, am confirmat pentru noi doi adultii, fetele au spus ca ele nu vor. Sunt curioasa ce va fi. Iar mai apoi astept ziua de joi, termina Silvia scoala, apoi sambata plecam la Stockholm la concert la One Direction. Saptamani pline de activitate intr-un cuvant!

Sunt recunoscatoare ca lucrurile se aseaza, desi apar tristeti si probleme. Trecem impreuna peste toate si asta e cel mai important.

Muzica ce o ascult

Citatul saptamanii: „Un copil poate oricând să învețe un adult trei lucruri: cum să fie mulțumit fără motiv, cum să nu stea locului niciodată și cum să ceara cu insistență ceea ce își dorește.”

Fotografia saptamanii:

IMG_1574

Planuri pe saptamana viitoare: sa alerg, marti particip la Tjej ruset, un cros de 5 km. Sa mai fac fotografii, cam greu cu timpul. Sa muncesc si sa o fac bine. Sa plecam la Stockholm. Sa avem timp pentru noi.

Zile faine!!!

3 comments on “pagini de jurnal 6

  1. Frumoase pagini de jurnal! Am mai zis-o! Imi place cum sunt structurate, asa ca ai avut idee buna. Cand treci prin Stockholm si ai timp si pentru o extra activitate😉 spui, da? Bafta la cros, o sa fie funny, cred. Imi place mult citatul saptamanii; e cat se poate de adevarat. Sunt curioasa cum va decurge ceremonia; abia astept sa ne povestesti. Pupici

    • Mersi Ganriela, dar sa stii ca ideea nu-mi apartine. Am gasit pe la altii prin bloguri, circula pe la mai multi si am copiat-o si eu.🙂

      Da, sigur ca spun cand ajung prin Stockholm si am timp de intalnire.

      Sunt curioasa si eu de ceremonie, voi vedea maine🙂.

  2. Distractie placuta !Astept pozele!

Lasă un răspuns

