9 comentarii

pagini de jurnal 7

Astazi…e vineri 13…nimic deosebit pe ziua de azi. Am lucrat, am venit acasa, ne pregatim de drum…

Afara…e innorat si bate vantul, sta sa ploua. Stiam de schimbarea de vreme asa ca aseara am profitat si am luat cina pe malul marii. Pizza la comanda, mancata la o masa intr-un loc de grill de pe o plaja de la marginea orasului. Soarele era spre apus, putin mai racoare decat voiam, dar placut, tare placut.

In gradina se coc capsunile. Alea ce le-am luat intr-un ghiveci, aveau deja fructe mititele, ma tot pregatesc sa le replantez intr-o galeata de plastic cum mi-a „tipsat” o colega de munca, dar inca nu am apucat. Nu-i bai, se coc ele si asa, sunt dulci, aromate, tare gustoase. Cele din pamant inca nu au fructe, dar au avut multe flori, speram si de acolo la ceva recolta. N-am avut timp nici de flori, din pacate…si nici n-o sa am in weekend…imi propun iar saptamana viitoare, trebuie sa ies in gradina.

In casa e placut, merge tv-ul. Sunt singura in camera, lumea e imprastiata prin casa, fiecare cu treburile lui.

In bucatarie nu e nimeni acum, fiecare are altceva de facut. Ma astepta niste vase ce se vor puse in masina de spalat, o sa fac asta dupa ce scriu.

Ce mai mesteresc…din pacate a trebuit sa iau o pauza cu alergatul, am zis eu ca numai picioarele sa ma tina! Marti am alergat un cros, de 5 km. Nu ama lergat tot drumul, cand nu mai puteam, mergeam…dar am alergat mai mult decat de obicei. problema cred ca a fost ca am alergat numai pe asfalt, asa era traseul, nu am avut ce alege. Eu alergasem pana atunci prin padure si o portiune doar pe asfalt, plus drum de padure de pamant. Dupa ce am terminat cursa, am facut streching, dar am simtit atunci ca ceva nu e ok cu genunchii, ma dureau foarte tare. Apoi noaptea ce a urmat, a fost cumplita, ma durea in somn. M-am trezit de multe ori de durere, am dormit rau…ziua urmatoare schiopatam si abia puteam umbla, mi-am luat voltaren ungunet si parca parca e mai ok. E greu la urcat scarile, inca ma dor genunchii amandoi, desi stangul a fost mai nasol. Astept sa imi treaca si voi reincepe sa alerg dar nu cred ca mai particip la vreun cros…

Sunt imbracata…ca de obicei, in casa, cu haine de casa.

Ma gandesc ca dupa incidentul cu moartea lui Cookie, saptamana trecuta ni s-a mai demonstrat cat de repede poti sa pleci…din lumea asta. Veneam vineri de la cumparaturi, pe drum spre casa pe dreapta undeva e o parcare. Inainte de parcare, e o intersectie si in intersectie statea o ambulanta. Putea sa vireze pana treceam noi, am remarcat sa statea debusolata acolo…m-am uitat in spate dupa ce am trecut si desi nu venea nicio masina de nicaieri si ea putea sa vireze ori la stanga, ori la dreapta, statea doar acolo. Am ajuns imediat in dreptul parcarii de pe dreapta de va spunem mai inainte. In parcare, doua masini, am crezut ca se ciocnisera si ambulanta venea catre ei. Dar in spate nu se mai zarea ambulanta, o pierdusem din vedere deja. Una din masinile din parcare, un taxi cu soferul iesit afara si vb la telefon. In spatele taxi-ului o duba mare, alba. Cand am trecut prin dreptul ei, am vazut o femeie care facea manevrele de HLR( asa e pe suedeza, in engleza e CPR), le stiu bine ca am invatat si eu atat la scoala cat si la munca, asadar femeia facea manevrele cuiva ce era intins pe scaunul de langa sofer. Femeia era pe scaunul soferului. Ne-am dat seama ca ambulanta voia sa ajunga la ei si nu pricepuse exact unde. Am intuit ca soferul de taxi vorbea la tf cu ei. Ne-am apropiat de un giratoriu si Ovi a intors sa mergem sa ii ajutam. Cand ne-am apropiat de parcare, ambulanta era deja acolo, doi paramedici se dadausera jos si alergau catre duba. Am considerat ca e OK, ca nu mai avem ce ajuta, noi mersesem inapoi in ideea sa spunem celor de pe ambulanta unde sa mearga. Am ajuns la alt giratoriu si cand am revenit langa parcare, omul resuscitat era jos din masina, pe o targa, femeia facea HLR mai departe si se pregateau sa il preia paramedicii. Am plecat acasa si dupa putin timp ne-am intors, parcarea era goala. Am mers pana la spital, duba alba era parcata in fata urgentei. Omul era pe maini bune.
Luni Ovi a aflat la raportul de dimineata ca omul traieste. Era de pe continent, fusese pe insula impreuna cu sambo a lui, el facuse antrenamente de ciclism cand a simtit ca nu se simte bine. A sunat-o pe ea, ea l-a luat cu duba alba si mergeau catre urgenta cand el a facut atacul de cord in masina. Ea, proaspat absolventa a facultatii de asistente medicale, a inceput HLR. Mai multe nu stim, ce era cu taxometristul, cum a anuntat ea…nimic. Decat ca el traieste pentru ca ea a facut manevrele imediat…

Astept ziua de maine mai intai. Plecam la Stockholm la concertul Silviei, apoi stam si duminica, inca nu avem niciun program, o sa vedem in functie de vreme daca mergem pe coclauri sau la vreun muzeu. Apoi astept saptamana viitoare, weekendul viitor sa sarbatorim vara, Midsommar.

Sunt recunoscatoare ca ma simt din ce in ce mai bine, ca imi place la munca, merg cu drag de fiecare data, ca e vara si ca imediat voi merge in concediu.

Muzica ce o ascult

Citatul saptamanii: „Nu fugi, nu te măcina, ești doar un vizitator pe Pământ. De aceea mai oprește-te să simți aroma florilor din când în când.”

Fotografia saptamanii:

Eu, vazuta de Diana:

10461908_4304345622997_288282993_n

Planuri pe saptamana viitoare: Sa lucrez, sa ma bucur de soare, de vara, de zilele libere, de Midsommar, de noi. Nimic deosebit, lucuri simple doar.

Zile faine!!!

9 comments on “pagini de jurnal 7

  1. offff eu nu am voie sa alerg pe asfalt … de loc. am avut ultima accidentare in 2010 si de atunci am interdictie pe suprafete tari. vreau sa imi fac curaj sa reincep sa alerg pe suprafete moi (chestiilea alea de se pun pe pista sa fie moale) numai ca nu prea vrea sa ma lase medicul. ufff.
    asa ca momentan sunt limitata la umblat (dar prefer sa fac hiking prin padure decat pe asfalt)
    la noi (Arad) au trecut de mult capsunii . maine mergem la cules de…visine. ce ti-e si cu clima asta🙂
    apropo de incidentul povestit; la noi stau lucrurile chiar uratel. vineri a fost lovit un batranel pe trecerea de pietoni in plin centru de oras. si politia a spus „nu stim inca cine e de vina ; semaforul era pe galben intermitent”. ma abtin😦

    weekend fain si bafta!

    • Cristina, imi pare rau…eu nu am avut niciodata probleme cu genunchii, la mine cred ca e varsta🙂. Inca nu mi-a trecut si nici nu stiu cat dureaza, a trecut o saptamana aproape…e posibil sa nu mai pot alerga nici eu…maine o sa imi iau inima in dinti si ma duc macar la o plimbare.

      uuuuf, urata intamplare…aici rar se intampla asa accidente, mai ales pe insula.

    • Ce compliment frumos, iti multumesc mult. Mai ales ca vine de la o femeie tanara si frumoasa, e si mai pretios complimentul. Iar eu nu ma simt absolut deloc frumoasa, nu m-am simtit niciodata. Dar pica bine sa citesti asa ceva🙂. Sotul meu imi spune doar ca sunt o femeie faina🙂.

      • Draga mea, mie imi pari o femeie frumoasa cu un chip ce emana sensibilitate. Si in acord cu o minte frumoasa, iese o femeie frumoasa ca tine. Nu e suficient exteriorul. Te apreciez foarte mult in calitate de mama si as fi tare mandra daca ai fi mama mea. Sotul tau sunt convinsa ca simte mai mult decat spune, asa sunt barbatii. Sa nu ni se urce la cap :)) Te pup!🙂

        • Ma faci sa rosesc si sa imi dea lacrimile…daca asta razbate si prin ceea ce scriu inseamna ca mi-am facut treaba bine, cea de a scrie exact ce simt. Iti multumesc din suflet!

          Si pe sot l-ai ghicit bine🙂. Te pup! Weekend frumos.

  2. si eu apreciez poza cu tine, emani frumusete🙂

    Cat despre cat de ‘volatila’ e viata – am vazut-o de atatea ori. Doar sa vreau sa inteleg asta🙂 si sa ma bucur de ce am.

Lasă un răspuns

