1 comentariu

pagini de jurnal 8

Astazi…a trecut repede. Cand ai de lucru la munca de nu-ti vezi…timpul, nici n-am stiut cum a trecut ziua. Colegele de pe waran sunt in concediu. O alta colega care ii tine in mod normal locul celei care lucreaza de 20 de ani pe waran, iar eu sunt ajutor. Cum niciuna nu suntem obisnuite sa lucram aici, suntem mai incete si ne lovim de tot felul de intrebari, probleme, care ne iau timp sa le rezolvam. Dar nu ne plangem…lucram, timpul trece, mai sunt doua zile apoi eu mai sunt si in laborator, vine o alta colega care e pensionara, sa fie in locul meu pe waran de saptamna viitoare.

Afara…e frig, innorat, vantos…vorba unui titlu din ziar: „Ai dreptate, e o vara de cacat!”🙂
Si nicio sansa sa se indrepte in urmatoarele 10 zile…

In gradina e verde, inflorit, e frumos. Pacat ca nu mai pot sta pe terasa, e prea rece…

In casa e placut, merge tv-ul. Tocmai ne-am uitat la meciul eliminarii Italiei, desi imi doream sa se califice.

In bucatarie e gol, n-am facut nici mancare, Silvia se descurca tare bine acasa, si-a dorit sa cumpar hamburgeri gata facuti, cruzi, si-a prajit azi singura. Si si-a fiert si hot-dogs, mancarurile ei preferate. Ce gratar de pui, mititei si alte bunatati din frigider???

Ce mai mesteresc…nimic, nu am cand. Vin acasa, abia astept sa ma trantesc pe canapea la meci. Maine insa vreau sa ies o ora, sa incerc sa alerg putin. Mi-a trecut piciorul de cateva zile, sa vad cum se prezinta acum…

Sunt imbracata…in haine de strada, blugi si o bluza, inca n-am apucat sa ma dezbrac.

Ma gandesc la nimic special. Socotesc saptamanile pana la vacanta, ma bucur ca vineri am zi libera desi sacrific sambata pentru asta. Dar nu-i nimic, poate reusim cu Silvia sa „fugim” undeva pe insula…

Astept concediul. Simt ca am nevoie de o pauza lunga, ah ce il astept!

Sunt recunoscatoare ca traiesc in locul asta frumos. Nu ma mai satur de zilele astea de vara, chiar daca reci, dar natura e minunata.

Muzica ce o ascult nimic special, radioul dimineata si dupamasa in masina.

Citatul saptamanii: „Nu contează atât de mult ce faci, ci câtă dragoste pui în ceea ce faci.”
Maria Tereza

Fotografia saptamanii:

O fotografie de la Midsommar, cand inca era cald si frumos:

DSCF7050

Planuri pe saptamana viitoare: N-am niciun plan…

Zile faine!!!

One comment on “pagini de jurnal 8

  1. Si la noi e racoare,innorat,dar vine caidura!Zile frumoase!

Lasă un răspuns

