5 comentarii

pagini de jurnal 9

Astazi…e duminica, 29 iunie. Tata ar fi implinit 73 de ani…e departe de 11 ani si mai bine. Imi amintesc ultima lui aniversare, in 2002, cand stiam ca e bolnav…cand spui unui om atat de drag „la multi ani” cand stii ca nu stii cat mai are de trait…ooof. Dar pentru ca Silvia era in burtica cand el s-a dus si el n-a mai apucat sa stie de ea, pe Silvia o cheama si Petra, ca sa o sarbatorim in aceeasi zi in care il sarbatoream pe Petru al nostru. La multi ani Petra, sa ne traiesti cu numele!

Afara…e innorat, ploua…vara si-a luat concediu anul asta. Inca nu am facut plaja si de baie in mare nici nu se pune problema. Apa e rece, atat de rece nu a fost inca in perioada asta…speram acum la o iarna adevarata, sa fie si vara la fel…caci vad ca la noi vorba „iarna nu-i ca vara” nu prea se poate spune…mai degraba vara e aproape ca iarna…

In gradina am scos toate florile, sa traiasca si ele bine. Trandafirul japonez si cei doi tranadfiri din casa se pare ca nu le mergea prea bine. Am citit ca stau foarte bine pana la temperatura de inghet afara, asa ca i-am scos si pe ei. Florile de primavara care incepusera sa se usuce la peste 20 de grade, si-au revenit la temperaturile mici ce le-am avut, e totul inflorit din nou.🙂

In casa e intunecos, dar e placut. Silvia are o prietena la noi, a dormit aici, se aud glasurile lor din camera de sus.

In bucatarie se coace crema de zahar ars. Si miroase a tacos, pe care tocmai l-am terminat.🙂 Desertul este pentru cina, la prietenii nostri.

Ce mai mesteresc…am primit saptamana asta aparatul foto cel nou, cu cele doua obiective, de 18-55 mm si de 50 mm. Si asta mesteresc, cand am timp. Le incerc🙂. M-am reapucat de alergat, dar incet, mers mult…mi-e frica de genunchi, am simtit si dupa alataieri. Deci incetisor…

Sunt imbracata…in haine de casa.

Ma gandesc ca ieri si alaltaieri colegii mei de liceu s-au intalnit dupa 25 de ani, pentru prima data. Pe multi ii stiu de pe FB, am reluat legatura, macar atat cat sa ne vedem in fotografii, pe cativa i-am revazut ieri, dupa 25 de ani, in poze. S-a nimerit asa ca exact anul asta nu mergem in Ro vara, eu sper din suflet sa mai fie si la anul intalnire, tare as vrea sa ii revad pe viu…

Astept tot concediu, ca in celalat jurnal🙂. Numar zilele pe degete.

Sunt recunoscatoare…nu ma gandesc prea des la asta, pentru tot ce am si ce sunt…

Muzica ce o ascult o melodie de pe playlist-ul de alergat:

Citatul saptamanii: „Viața nu este despre cum supravietuiești în furtuna, ci despre cum dansezi in ploaie.”

Fotografia saptamanii:

IMG_0323

Planuri pe saptamana viitoare: Nimic special, munca, casa, daca mai e si vreme buna va fi bonus.

Zile faine!!!

5 comments on “pagini de jurnal 9

  1. De curiozitate (si pentru ca este legat si de numele blog-ului) : cum va mai intelegeti cu fetele in romana ? Remarcam acum citeva zile pe FB cind scriati ca Silvia ti-a spus „Sluta, mamma!”🙂 La noi, in sfirsit au inceput baietii sa spuna si cite un cuvint in franceza… me proud! :d

    • Ah, am citit comentariul tau acum cateva zile si am uitat sa raspund…scuze.

      Pai tot asa, ca inainte, dar Silvia scrie mai bine ca inainte in romana. Nu mai face atatea greseli ortografice sau gramaticale si scrie cu literele corecte. Orele de romana isi spun cuvantul.

      Dar ei tot mai usor ii vine in suedeza, de asta mai scapa si in suedeza🙂.

      Te inteleg…dar cand veti pleca din Ro, ai sa fii fericit sa iti vorbeasca in romana🙂. Trust me!

  2. Si eu am rarit alergatul din motive aferente. Eu am gresit ca nici nu am facut suficienta incalzire o perioada, asa ca am un ligament/muschi intins. Am gasit o bucata de pamant printre copaci pe unde se poate alerga, asa ca mai combin alergatul pe sosea cu pamant.
    Mai fac cateva exercitii in casa, dimineata (cand ma trezesc, evident).

  3. Exceptionale… toate fotografiile!!
    abia astept sa va intoarceti, sa am ce citi!!!
    xo
    R

Lasă un răspuns

