12 comentarii

11 ani

I-a implinit miercuri. Am trezit-o dimineata, a fost dorinta ei, cu cadourile la pat. Stil suedez. De fapt nu am trezit-o. Era treaza de la 7 si deja imi trimisese un SMS (am vazut mesajul mai tarziu): „hallå! E ziua mea azi sau deja ati uitat?”. Nu, nu uitasem, dar n-am apucat pana la 7.20 :). S-a bucurat ca un copil de cadouri, apoi s-a grabit acasa de la scoala sa se bucure mai departe de ele.

Aseara a fost party, petrecerea, kalas-ul. 🙂 Numai cu fete, la dorinta sarbatoritei. Trebuiau sa fie 13 in total, dar au fost 10. Amestec de copilarie si adolescenta. Au mancat, au iesit afara si s-au distrat, e vreme frumoasa, mereu a fost de ziua ei. Au alergat, au strigat, au revenit si au mai mancat. Si-au gasit ocupatie, jocuri de societate, au dansat. Au trecut repede 3 ore.

Si povestea in fotografii:

IMG_4119 IMG_4127 IMG_4129 IMG_4130 IMG_4131 IMG_4133 IMG_4141 IMG_4142 IMG_4144 IMG_4148 IMG_4152 IMG_4157 IMG_4160 IMG_4171 IMG_4177 IMG_4196 IMG_4198 IMG_4199 IMG_4201 IMG_4209 IMG_4220 IMG_4221 IMG_4229 IMG_4233 IMG_4234

12 comments on “11 ani

  1. viata infasurata in 11 ani ! un copil!
    La multi ani!

  2. Sa va traiasca! Se face din ce in ce mai frumoasa! Si sora mea cea mica are 12 ani si e absolut delicioasa, e foarte inteligenta si se face frumoasa. Ma fascineaza inteligenta lor, mi-as fi dorit sa fiu si eu asa la varsta lor 🙂
    PS: tortul e de vis, sper ca a fost si bun! 😀
    Pupici!

    • Multumim mult! Da, e o generatie aparte. 🙂

      Foarte bun tortul si foarte simplu de facut, in 2 ore a fost gata si in inca 2 mancat :).

      Pupici multi, multi.

  3. La multi multi ani sanatosi! Mi-aduc aminte ca era atat de mica atunci cand abia iti descoperisem blogul si incepeam sa te urmaresc! Si nu pot sa remarc ca e singura bruneta intre atatea blonde, asta asa, off topic! :)))

  4. La multi ani! Foarte tari si pozele – mai ales cea in care face ochii mari cu flaconul de … ceva (sampon, crema ?) … in mina.

  5. La multi ani, mandra frumoasa!

Lasă un răspuns

