3 comentarii

morala?

Un gand asa, de seara. La ora 16 punct a inceput furtuna (nu din aia cu fulgere si tunete ci clasica suedeza, vant puternic de 20-25 m/s si ploaie). Silvia voia la calarie cu o colega (aia avea ora) si sa mearga cu bicicletele, parintii colegei nu erau disponibili, biciclesc cam de fiecare data. Degeaba am zis eu ca e vant puternic, ca ploua, ca….ca…au zis ca pleaca. La ora la care trebuia sa fi ajuns la calarie, trimit un mesaj sa vad daca au ajuns cu bine. Nu trec 2 minute, aud usa casei (eu toata numai un pachet de ingrijorare). Venise acasa, cu vant din fata, cu ploaia la fel, s-au razgandit ca nu era chip sa ajunga. E teafara acasa…

A facut o baie luuunga si calda, imediat la somn. A mai trecut o zi!

PS. Tata (Silviei) a fost si el prezent la discutiile de pe sms-uri, el a zis ca eu vad drobul prea mare si sa o las sa vada ca nu se poate, nu sa ii spun eu ca nu si sa ii interzic. Am rasuflat greu, am zis ok si am lasat sa fie hotararea ei. Morala?🙂

10406905_10152642397322910_2644765932119576643_n

3 comments on “morala?

  1. morala e aceeasi ca la noi: 100 de vorbe de la mama sunt mai slabe decat experienta proprie a copilului. Inspiram, expiram, si ne calmam, ne cresc fetele…

  2. eu am tendinta si sa o pisalogesc/sa ii repet … acum imi fac lectii de tacere😀

Lasă un răspuns

