3 comentarii

scrisoarea saptamanii

Primim in fiecare saptamana, vineri, scrisoare de la scoala cu ce s-a intamplat, ce au invatat/facut copiii. Scrisoarea o primim pe email pe site-ul scolii, unde citim si alte informatii.

Scrisoarea de saptamana asta mi-a placut in mod special, pentru ca am aflat si eu lucruri noi, de ex. cine a fost Rube Goldberg.🙂

Dar iata cum suna scrisoarea, tradusa din limba suedeza:

Hej!

Veckan började med slöjd och sen simtest. Alla närvarande elever blev godkända! Grattis!
På onsdagen var nästa utflykt och då var det till Fenomenalen för att göra Rube Golberg-maskiner, nu med grupp två. Det var en fröjd att se hur engagerade alla blev när de skulle lösa maskinbygget tillsammans. Bra jobbat alla femmor! I övrigt har vi skrivit om Christoffer Columbus som skulle resa till Indien men som kom till Amerika. På torsdagen gjorde vi ett prov om demokrati. Vi har läst vidare om Slaget vid Ringmuren och sett filmer om höstens högtider och traditioner och om flyttfåglar. G har fortsatt med att lära ut ackord på ukulele och gitarr.

Trevlig helg!
S, L och M

Buna!

Saptamana a inceput cu ore de lucru manual si cu testul de inot. Toti care au fost prezenti au trecut testul! Felicitari! Miercuri a fost randul grupei a doua sa mearga la Fenomenalen sa construiasca masina lui Rube Golberg. A fost o incantare sa vedem angajamentul copiilor cand a trebuit sa gaseasca impreuna solutii pentru construirea acesteia. Bine lucrat clasa a 5-a! Mai departe am scris despre Cristofor Columb care trebuia sa ajunga in India si a ajuns in America. Joi am avut un test despre democratie. Am citit despre Batalia pentru Visby si am vazut filme despre traditii si sarbatori ale toamnei, despre pasarile calatoare. G (proful de muzica) a continuat sa invete copiii acorduri la uculele si chitara.

Weekend frumos!

S,L si M

Ce mi-ar placea sa merg si eu la scoala! :))

3 comments on “scrisoarea saptamanii

  1. Un program ce numai in tarile nordice poti gasi…..scoala pe placul elevilor dar in acelasi timp elevii invata lucruri utile….mi-a placut ideea de a invanta lucrurile atunci cand se intampla…vezi politica,anotimpuri,istioria tarii….elevi fericiti cu alte cuvinte….
    ma bucur ca nepotii mei sunt acolo.Va pup.

  2. in clasa a 5a, datorita schimbarilor, nu mai voiam sa merg la scoala. Erama celasi copil cuminte, linistit, care dimineata se imbraca in uniforma, isi punea bendita si ecusonul si se baga sub plapuma. Eram mica si nu remarcau parintii ca inca sunt acolo😀. Apoi, cand ma trimiteau, stateam in toaleta pana la pauza.
    Am terminat a 5a din clasa.
    Clasa a 6, am terminat-o prima.

    Ce mi-ar fi placut sa fiu si eu la o scoala asa!
    Probabil au activitati monotone, gen scris, gramatica, teme la matematici etc. Dar daca pun totul intr-o forma frumoasa, scoala e mai atragatoare.

    Merci de idee, o sa discut cu fiica mea despre Cristofor Columb, si scot globul la indemana.

Lasă un răspuns

