28 comentarii

noiembrie cu soare si mare

M-am intors, am facut o plimbare scurta dar suficienta sa imi incarc bateriile. Nu stiam cat de dor imi era de valuri si de mirosul marii…ma simt altfel acum, mi-am aerisit mintea si e mult mai bine.

Va las in compania fotografiilor, atatea cate am reusit sa fac. Va spun ca soarele e foarte oblic, sta pe cer abia 6 ore in perioada asta si abia se ridica de la orizont. Apuca sa bata doar peste acoperisurile caselor, dupa cum veti vedea. A fost vant destul de puternic pe malul marii si au fost valuri. Eram cam singura pe acolo, m-am bucurat…Daca nu batea vantul, m-as fi asezat pe o banca la soare…

PS. Am pus si comentarii la cateva fotografii, se vad cand dati click pe ele…

28 comments on “noiembrie cu soare si mare

  1. Woooww, mi-am clatit ochii cu toate pozele … superbe!!! Chiar o primbare frumoasa ai avut!!! Mi-au placut clar … marea si „ratacita” si umbra ta sexoasa pe asfalt … hahahhaaa. Ce-a alea titpic suedeze, suveniruri de Craciun??

    • Ma bucur ca ti-a placut!
      Tipic suedeze sunt ornamentele de Craciun. In casa, in fata casei…tare imi plac…sa le admir, caci eu am putine. In casa doar…

  2. O sa vin candva la Visby sa bem te och kaffe (n-am sa pot sa ma decid, ca de obicei) la Kranku. Imi place casa ta favorita dar cel mai mult mi-a placut fotografia cu fereastra si cu trandafirii infloriti.
    Nu e St Lucia inainte de Mos?

    • Ah, cu mare drag te astept. Numai ca la Kränku nu vom putea bea ceai si nici cafea…vom cumpara de acolo ceai bun bun facut dupa retete gotlandeze si il vom bea acasa. Cafea putem bea intr-o cafenea, sunt multe, caldutze si au si smörgås(sandwich) cu räkor(creveti) sau kakor(prajiturele) pe alese.
      Dada, acusi e Sf. Lucia, pe 13. Copiii fac serbari atunci, abia astept! Aici Mosul nu se sarbatoreste cu serbare, vine doar acasa la copii…Tomte il cheama pe mosul suedez. 🙂

  3. Si aici e Santa Lucia … se face si un targ cu dulciuri in principal si 2-3 tarebe de jucarii. Dar dulciurile predomina, e Mos Nicolae al lor. Iar la copiii „obraznici” aduce carbune … adica bulgari de zahar negru.

    • Ah, da…stiu ca de la voi vine Sankta Lucia. Numai ca aici nu e sarbatoare cu fast, Lucia a fost o fata saraca si i-a ajutat la randul ei pe cei din inchisori. Aici e mai mult o sarbatoare a luminii, pentru ca pe vremuri se stia ca dupa sarbatoarea asta incepe ziua sa creasca…Copiii canta cantece de Sankta Lucia cu lumanari in maini, sunt costumati tare frumos si onoarea cea mai mare o are fata care e Lucia. E singura care are coroana cu lumanari pe cap. Am sa scriu un post atunci, ca sa vezi cum e aici…am scris si anii trecuti.
      Aici e sarbatoare mare duminca ccc care vine, e primul Advent. Atunci e targ si copiii primesc dulciuri. Si atunci vine Mosul in oras, casele se impodobesc de Sarbatori. E tare frumos, eu abia astept…
      Sa ne scrii cum e si la voi…

  4. Miha, mi-ai umplut sufletul de bucurie si mi s-a strans stomacul de emotie si fericire la vederea pozelor cu marea. Prima poza, aia cu aleea, e grozava. Iubesc marea pana in maduva oaselor si tare ma bucur sa o vad, fie doar si in poze.

    • Ileana, placerea a fost de partea mea :). Cunosc sentimentul iubirii de mare…la fel l-am avut si eu. Acum o am aici, oricand si e atat de bine…

  5. Io unde am plasat comentariu,pacatele mele?!Ups…:(

  6. Ce plimbare faina… Mai, Miha, ce frumos e acolo la tine. Pot sa-ti spun ca te-am invidiat? Ca ai vazut pe viu toate astea. Da’ iti multumesc ca te-ai gandit la noi.
    ….

    • Dana, e frumos da…e liniste, calm, e o placere sa faci o plimbare. Stie mama mea ce zice…;).
      Cu mare placere, e si placerea mea sa fac fotografii…

  7. Frumoase poze si frumoasa vreme a-ti avut azi.La noi a plouat toata ziua:(Sper si eu ca intr-o zi sa vad Visby live:)

  8. Ahaaaaa,asta era…..:))

  9. „A fost vant destul de puternic pe malul marii si au fost valuri. Eram cam singura pe acolo”

    Singură? Hmmm, eu zic că ne-am plimbat împreună, ditamai gaşca de blogăriţe! Mulţumim mult de tot pentru superba plimbare de la malul mării! Pupici şi îmbrăţişări

  10. foarte frumoasa marea voastra. se simte soarele cu zambet soarele inghetat, oglindit in ea. 🙂

  11. Poze superbe…..chiar m-am plimbat si eu cu tine.Din pacate eu in gand. Am luat-o si pe Cristina-ii place si ei marea voastra.Va pup

    • Chiar a fost o plimbare frumoasa! Tare bine mi-a prins la suflet…

      • Gracias mom :))…chiar mi-a placut tare mult si mie sa ma plimb pe malul marii, mi-au prins bine plimbarille din Septembrie 🙂 I think it runs in the family si avem toate microbul marii lol
        Va pupic pe toti, including mom…hi mom 🙂

        • :)) uite cum se aduna familia pe blogul meu, familia iubitoare de mare!
          Trimit si io pupici la voi amandoua…unul in stanga si unul in dreapta haaaat peste ocean.;)

  12. Ce frumos….si cu ce hainute de sarbatoare frumoase ati imbracat blogul!

  13. Ce frumos si ce reconfortant! Multumim pentru pozne, e foarte frumos la tine.Si mie imi place tare mult apa. De la apa din cada la apa marii.Si mai am doi prieteni pe care-i iubesc foarte mult: soarele si somnul, dar nu m-am mai intalnit cu ei de ceva vreme.
    Petrecere faina Dianei maine, nu?
    Pup cu mare drag!

    • Irina, cu mare mare placere! Oooof, si mie mi-e dor de soare, de asta am si iesit ieri. Cat despre somn, acum am recuperat in astea doua hai trei zile de relaxare.
      Da, maine e…ea abia asteapta, eu mai putin ;). Glumesc, abia astept sa imi fie casa plina de edolescente. 😉

Lasă un răspuns

