11 comentarii

instantanee

Targ medieval, multa manufactura, costume minunate si lume relaxata. Sunt sigura ca le veti regasi pe toate in fotografii…

Si trebuie sa ma laud: am aparut „la ziar”. Multumim Lumea Mare inca o data, e o mare onoare!

11 comments on “instantanee

  1. Oh wow, s-a oprit ploaia si a aparut soarele si la voi???? lol
    Pup, poze faine ca de obicei 🙂

    • Da mai, cand nici nu mai speram desi meteorologii spuneau asta, a revenit vara…azi am avut 25 de grade! Si cica tine cateva zile…Silvia a fost azi la strand cu scoala, iar Diana a ajuns cu bine :). Io ti-am zis si daca nu ai intrebat :)).

      Tzukam si noi, tare tare!

      • Haha…am uitat ca vine Dia…de aia s-a facut fain ca a venit ea lol…Diana apare soarele rasare lol…Intre timp am aflat de la mami de Dia si ca s-au bucurat tare mult cand s-au intalnit lol…si ca mami a vizitat aeroportul ca ii fusese dor de el…pupici mai multi acuma daca sunt 2 extra obrajori pe acolo

  2. Minunate fotografii!
    Felicitări!
    Am trăit , uitându-mă , o scenă dintr-o poveste!
    Foarte frumos!

  3. Da, superbe fotografiile! De visat cu ochii deschisi!
    Felicitari pentru aparitia la gazeta! Meriti, ca scrii foarte frumos! Pupici!

  4. Imi alatur laudele, imi place cum s-a imbracat Silvia 🙂
    Si turma de oite mi-a placut, acelea multe si micute
    Si cavalerii … frumos!

  5. foarte frumos.

Lasă un comentariu