16 comentarii

de chef

O sa va dezamagesc, nu am poze. Nu am luat aparatul meu pentru ca nu face fata la fotografii cu lumina artificiala, m-am bazat pe colega mea filipineza care de obicei aduce aparatul ei si apoi iau pozele de pe facebook. Eh, de data asta nu a adus nici ea, a uitat…eu nu i-am spus ca ma bazez pe aparatul ei :). Sunt colege care au avut aparate, poate voi intra si eu in posesia catorva fotografii saptamana viitoare.

Dar va povestesc…eu am avut o masca de girafa pe care mai mult am tinut-o pe frunte caci nu prea vedeam de ea pe unde calc :). Colegele au fost cam asa: o pisica, doi iepuri, un panda, un tigru, un soarece, un urs…cele care au avut costume intregi. Restul au avut simboluri: eu masca, o colega o esarfa din material tigrat, alta o pisica crosetata pe post de sal, alta coarne de elan in cap, una urechi marcate de oaie si o blana de oaie pe spate, apoi urechi de iepuri, iar singurul coleg care ne-a onorat cu prezenta(din cei trei pe care ii avem) a avut o camasa cu dragoni si o cravata cu iepuri :). Asezarea la mese s-a facut prin tragere la sorti, pe biletele scria numele unui animal si pe mese(patru la numar) erau urmele picioarelor de animale scrise pe biletele. Eu am stat la masa elanilor dar mi-a fost greu sa recunosc urmele unui elan, asa ca le-am luat prin eliminare :). Stiam care sunt cele de urs, stiam ca cele de vulpe trebuie sa fie mici si stiam cum arata cele de porc mistret. 🙂

Petrecerea a fost reusita, dupa mancarea thai excelenta, am cantat cantecele de rigoare de genul:
O sa bem, o sa petrecem,
O sa ne dam toata silinta,
O sa lasam pamantul sa ni se clatine sub picioare,
Suntem tineri!
O sa dansam pe mese,
ca doar petrecem in Nord,
O sa bem, o sa cantam,
O sa ne prostim pentru ca suntem tineri,
Pentru ca o sa petrecem pe cinste!

Dupa care au urmat jocurile: primele prostesti-mancat in 30 de secunde cat mai multe marshmallows, lipit bombonele de jeleu pe fata(cat mai multe), impachetat colegi in hartie igienica, etc. Am avut insa si jocuri inteligente din care spicuiesc:
1. Ai in portmoneu doua bancnote care impreuna fac 120 de coroane. Pe una din ele nu scrie 20 de coroane. Ce scrie pe cele doua bancnote din portmoneu? (In Suedia sunt bancnote de 20, 50 si 100 de coroane).
2. In curte sunt trei porci albi, doi gri si unul roz. Cati dintre ei pot spune ca mai este unul de aceeasi culoare cu el?
…si tot asa, vreo 15 intrebari. Sigur ca totul s-a lasat cu premii si cand am spus cu voce tare ca pe langa ca eram grupul cel mai mic…trei persoane din care una e emigranta(facem deseori glume eu cu colega filipineza pe tema asta, ne distram) am primit si noi din „mila” altora :).

Partea dulce a fost cafeaua sau ceaiul langa care am servit o prajitura Budapesta excelenta, facuta de o colega de a noastra. Am sa o incerc si eu, e tare gustoasa…

Faza maxima a serii a fost concursul „ghiceste rahatul” care era chiar caca de animale. Puse frumos in paharele de plastic inchise ermetic, se aflau 7 feluri de caca de animale, reale, adunale de colegele organizatoare din curte, grajd sau magazie. Cea care a castigat a fost singura care a stiut care e caca de liliac :). Restul toti am scris ca e de sobolan…Concursul asta e popular in Suedia, Silvia il joaca de multa vreme pe calculator si invata la scoala in excursiile pe care le fac sa recunoasca caca de animale.

Am avut si un concurs de ghicit animale din melodii, care erau cuplate intr-un rebus. Animalele erau cu talc, melodiile erau in engleza, a fost interesant. Si am aflat cu ocazia asta ca melodia cantata de Frank Sinatra „My way” are versurile compuse de Paul Anka, talcul fiind ca anka in suedeza inseamna…rata! 🙂

Cam asta, asteptam acum petrecerea de Craciun!

16 comments on “de chef

  1. Draguta petrecerea si cum ai povestit! Cred ca te-ai simtit bine, foarte diversificate probele 😉

    • Chiar m-am simtit bine, e tare fain sa iti vezi colegii si in alte ipostaze decat in uniforma de laborator si lucrand…si sa fii si tu la randul tau vazut altfel…

  2. o doamne, se pare ca e ceva vital de cunoscut caca-ul de animale :))
    funny

  3. Frumoasa petrecere, imi dau seama chiar si fara fotografii. Iar jocurile inteligente parca ar fi problemele Irinei de matematica – nu m-am gandit niciodata ca ar putea fi motiv de distractie la petreceri :).

  4. M-am distrat și eu citindu-te!
    Încerc să-mi imaginez spectacolul!!
    Chiar că este impresionantă viața ta, Salmi!
    Suedezii tăi știu să trăiască frumos!
    Mă bucur pentru tine!
    Și , bineînțeles, aștept să te văd în poze!
    O seară frumoasă!

    • Multumesc Gina, chiar ca am colegi care stiu sa se distreze, imi place compania lor si sper sa ajung sa muncesc si sa petrec ani buni alaturi de ei…

  5. Foarte faina petrecere, gen team-building.
    M-a distrat faza cu caca de animale, imi imaginez fetele colegilor mei costumati office zilnic pusi in fata unui asemenea joc :)).
    E super ca v-ati cunoscut si in alta ipostaza si din experienta mea, alta o sa fie atmosfera acum, mult mai faina.

    • Oana, e a patra sau a cincea petrecere cu ei, la care particip. Se intampla o data la doua-trei luni cate una dar nu am fost la toate…nu stiu de cata vreme petrec ei asa dar sper sa ii tina ani buni, sa apuc si eu mai multe. Probabil de aceea e atmosfera faina la serviciu, ca petrecerile astea ii leaga pe oameni…

  6. Ce chestie si cu rahatul de la animale… :D.Tare amuzant si , ma gandesc ,ca e o chestie importanta daca se bate atata moneda pe treaba asta , acolo….
    Deci ai participat la un bal mascat…. 😀 Ce fain!
    Poate faci rost , pana la urma , de poze…sa vedem cum iti sta cu masca de girafa 😛

    • Prima petrecere la care am participat, exact acum doi ani, a fost tot un bal mascat…atunci a fost de Halloween si lumea a fost in vrajitoare, stafii, sperietori…misto de tot a fost si atunci. Am scris in blog la vremea aceea, poate ai citit…

  7. ce distractie 🙂
    aci nu prea au succes deghizamentele (din fericire:) In schimb restu „concursurilor” (de care nici nu am auzit pana acu) par f amuzante 🙂

    PS My way e adaptarea unei melodii frantzuzesti a lui Claude François, Comme d’habitude, Paul anka a re-scris textu in engleza, asa cum a fost re-scris in multe alte limbi.
    http://en.wikipedia.org/wiki/My_Way_%28song%29#Origin
    Cica ar fi melodia cea mai reprodusa in alte limbi dupa yesterday
    (mie imi place cel mai mult originalul:)

    • Acum am ascultat versiunea franceza, nu am stiut…mersi ca am mai aflat ceva. Eu stiam numai varianta americana a lui Frank Sinatra…

      Aici vad ca le place sa se costumeze, am mai participat la un chef cu mascarada, de Halloween acum doi ani, cand toate au fost vrajitoare, stafii, etc. E tare fain, mereu avem jocuri la chefuri, vad ca e ceva specific…

  8. Faina petrecere si uite asa aflu si eu mai multe „picanterii” suedeze ca viata mea sociala suedeza e destul de restransa momentan. Pupici multi si poate intri in posesia pozelor!

Lasă un comentariu