15 comentarii

punct si de la capat

E ora 15, vin acasa cu autobusul. In fiecare zi fac la fel. E deja seara, o seara nordica de sfarsit de noiembrie…Pentru prima data in ultimele 2 luni(sau poate mai mult, cine a mai tinut socoteala?) vad un apus de soare. Nu stiu daca au mai fost vizibile sau eu nu le-am vazut. Nu stiu daca a fost innorat afara sau eu eram prea ocupata cu ale mele. Dar azi, azi e o zi memorabila. Ziua in care am pus punct. Punct si de la capat. Nu limbii suedeze, caci ei nu ii voi pune punct niciodata cred…ci scolii de limba suedeza. Si o iau de la capat, tot in limba suedeza cu completarile pentru meseria mea.

15 comments on “punct si de la capat

  1. Felicitari!!! Esti gata cu toata scoala si acuma poti sa te inscrii la faculta sa termini curusrile alea?

    • Ihi! Numa’ sa ma accepte aia. Adica first am de trimis actele(calificativul de la suedeza si alte hartii cum ca eu sunt cine sunt :)). Astea trebuie sa ajunga pana la 1 dec. cel tarziu la ei la site-ul pe care se fac inscrierile aici(nu te duci la facultate ca in ro cu dosarul sub brat, ci te inscri pe un site). Deocamdata m-am inscris la doua cursuri la distanta care intra in programa de la facultate(atat am gasit la distanta) si apoi in primavara ma inscriu la facultate. Daca toate merg bine, ar trebui ca in august sa incep facultatea si sa vad ce cursuri imi vor recunoaste. Sunt cateva materii de chimie(organica, analitica, biochimie) pe care le-am facut in Ro si astea in mod normal mi-au spus ca mi le recunosc. Numai ca trebuie sa fiu student la ei ca sa faca asta. Problema e ca nu stiu cum voi face facultatea asta, naveta mai bine zis…am sa vad. Mai e pana atunci. Acum tine pumnii sa ajunga hartiile la timp si sa ma ia aia la curs(aici nu e nici un examen, se uita la note; mie nu mi-e recunoscuta inca diploma de liceu din Ro, e la ei trimisa de o luna si pe site scrie ca atunci e OK; nu stiu insa cum vor considera notele mele, ca aici sunt calificative…in fine, nu e treaba mea). Numai sa ma primeasca! O sa fac Anatomie si fiziologie si Genetica daca totul merge bine.

      Tzuk la tine, cum stai cu mutatul?

      • Oh cool cool cool…tin pumnii pentru Romanian day sa primeasca Suedia actele tale :)…yeah I kind of figure it out ca nu trebe sa mergi cu dosarul sub bratz lol…
        Cu mutatul ok, am mutat o parte sambata la Cindy si ma dor acuma muschii de abia ma misc; luni mutam restul la new place asa ca impachetez cu ‘drag’ si ‘spor’…bine ca e Thanksgiving this week asa ca avem liber joi…vineri teoretic lucram, am de lucru dar probabil will take half day off 😉
        No bine tzuc si io la voi…oh apropo, am facut reteta ta chinezeasca de Pui cu legume in tava wok postata aici, a iesit delicioasa…not bad pentru first time cooking Chinese food ;)…oh ce bucatareasa m-am facut, acuma fac friptura de porc…hmmm 🙂
        Pup la toti…cand are Di party?

        • Gata, misiune indeplinita, trimis plicul azi. Sper sa ajunga la timp…

          Ah, eu sunt moarta dupa reteta aia, o fac saptamanal si tot nu ma satur…dar cu orez din ala puturos, jasmin. 😉

          Di are party acuma sambata. Vin vreo 12 fete, vor sa manance pizza, tort si sa se uite la un film.
          Spor mai departe, mai vb!
          Pup!

  2. Suuuuuuuuuupeeeeeeeer!!! Ce veste bună!! Felicitări şi îţi ţin pumnii să-ţi meargă bine şi de aici înainte şi toate cele ce le-ai gândit să ţi se îndeplinească întocmai! Mulţi pupici suedezi! :))

  3. Felicitari, tinem pumnii sa fie bine pana la capat!

  4. Bravo si felicitari sincere!Ma bucur mult pentru reusita ta si iti tin pumnii in continuare!
    Mai ti minte ce scriam?:)))Asta ca sa fiu carcotasa pana la capat….Bravo!

  5. Felicitari, Miha, bafta in continuare!

  6. OOOOO!
    Super vestea asta, Mihaela!
    Ma bucur din suflet. Gata. Acum, mai departe cu la fel de mult succes!

  7. Multumesc mult fetelor!

  8. Un sfârşit e un început, aşa se spune…

  9. […] par mie a fi mai iesite din comunul scolilor, muzicii si vorbelor de copil. Iata-le: cumpar vise, punct si de la capat, poveste de seara si turist la tine acasa. Ah da, poate si JAF […]

Lasă un răspuns

