5 comentarii

principiile mele-leapsa

Cristina m-a pus la treaba, trebuie sa spun care sunt 10 din principiile mele de viata. Hmmm, nu prea le am notate asa pe liniutze, pur si simplu am niste lucruri cu „asa da” si altele cu „asa nu” si aici e clar ca apa limpede. Ordinea in care le voi scrie e pur aleatoare, pentru ca le pun pe toate pe acelasi nivel, nu exista nici o ierarhie.
Asadar:

1. Respecta si vei fi respectat. Consider ca in orice situatie trebuie sa il respecti pe cel de langa tine…acasa, pe strada, la serviciu, la scoala, etc. Si astept mereu sa fiu tratata cu acelasi respect. Daca nu se intampla, uneori ma revolt. Atunci cand consider ca e grav si ca principiul meu a fost incalcat cu nesimtire. De cand sunt aici mi s-a intamplat mai rar…am devenit o persoana mai calma.

2. Asculta-i pe cei din jur, indiferent ca sunt adulti sau copii. Ai de invatat deopotriva de la cei mari ca si de la cei mici mereu cate ceva.

3. Fii sincer. In primul rand cu tine insuti si apoi cu cei din jur.

4. Iubeste. Iubeste-te pe tine in primul rand, atunci te vor iubi si cei din jur. Iubeste copiii(pe ai tai neconditionat, normal), pe cei apropiati, animalele, natura, mediul inconjurator. Si ocroteste-i in acelasi timp.

5. Crede in puterile tale si vei reusi orice iti propui. Nu te lasa doborat de la primul esec, soarele rasare pentru toti in acelasi fel.

6. Tine-ti promisiunile, nu spune lucruri in desert.

7. Fii punctual indiferent ca te intalnesti cu sotul/sotia, copiii sau cu cineva caruia ii vinzi telefonul mobil ;).

8. Nu te plange, nu te ajuta nici pe tine dar nici pe cei din jur. Gandeste-te ca in tot raul e un bine si ca dupa noapte vine zi…

9. Fa-ti timp…sa te joci cu copiii, sa citesti o carte, sa asculti o muzica buna, sa vezi un film, sa te plimbi prin padure sau pe malul marii, sa admiri florile si sa auzi pasarile ciripind, sa visezi…

10. Recunoaste-ti si asuma-ti greselile. O greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.

Sunt curioasa sa vad ce spun adra_bell, mami de carliont si svea.

5 comments on “principiile mele-leapsa

  1. Frumos! Atat cat imi permite virtualul si cat ma pricep sa te cunosc, se vad clar unele din principiile enuntate.

  2. Preiau:) cu asta se fac trei lepse :))

  3. Solide principii de viata! Mi-a placut mult cum ai raspuns! Multumesc pentru curiozitate! 🙂

  4. Si offtopic, mi-ai purtat noroc si am gasit-o pe adra_bell, blogul ei vechi nu-l mai pot accesa si eram disperata! 🙂 Nu mai stiam unde s-o caut! Noroc ca am gasit-o la tine pe blog! 🙂

  5. Merci, am preluat! Pupici!
    Ce fain e designul blogului acum, asa colorat, imi place!

Lasă un răspuns

